Cześć, mam na imię Iza. Mieszkam i pracuję w Białymstoku. Modą nie zajmuje się zawodowo, ale uwielbiam śledzić modowe trendy . Lubię wiedzieć co się dzieje na deskach światowego wybiegu. Kocham ludzi z pomysłem, którzy zwracają uwagę swoją oryginalnością w doborze dodatków, łączeniu kolorów, czy materiałów. Mam nadzieję, że zachęcę Was do częstych odwiedzin mojego bloga oraz komentowania postów :) Izka.

środa, 31 lipca 2013


Z wizytą w Augustowie…..

   Pomimo, że od lat mieszkam i pracuję w Białymstoku, do Augustowa zawsze przyjeżdżam z wielką radością. To najważniejszy ośrodek turystyczny i wypoczynkowy na obszarze Puszczy Augustowskiej. Walory turystyczne miasta związane są głównie z położonymi w pobliżu jeziorami. Znajdują się tu liczne wypożyczalnie sprzętu wodnego, plaże, atrakcje turystyczne. Co roku, odbywa się tu wiele koncertów i imprez plenerowych. Jedną z takich imprez, są coroczne Mistrzostwa Polski w ,,Pływaniu na byle czym,,.

   27 lipca 2013 roku...to był wymarzony dzień na spacer pięknym bulwarem nad rzeką Nettą….Ciągnąca się wzdłuż rzeki, wyłożona kostką aleja spacerowa, zachęca do romantycznych przechadzek.


Bluzka – Pull&Bear
Szorty – Pull&Bear
Buty – Ray
Pasek – Tally Weijl




4 komentarze:

  1. bardzo fajna letnia stylizacja, podoba mi się bluzka. Obserwuję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny luźny look :) Zawody w pływaniu na byle czym? Chciałabym to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń