Cześć, mam na imię Iza. Mieszkam i pracuję w Białymstoku. Modą nie zajmuje się zawodowo, ale uwielbiam śledzić modowe trendy . Lubię wiedzieć co się dzieje na deskach światowego wybiegu. Kocham ludzi z pomysłem, którzy zwracają uwagę swoją oryginalnością w doborze dodatków, łączeniu kolorów, czy materiałów. Mam nadzieję, że zachęcę Was do częstych odwiedzin mojego bloga oraz komentowania postów :) Izka.

sobota, 31 sierpnia 2013


sukienka- willow&clay
marynarka- H&M
buty- Quazi
kapelusz- Reserved
apaszka- wytwór własny :)

3 komentarze:

  1. Cudna sukienka!!!!
    Pozdrawiam ciepło ;D

    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny look ! Taki grunge z pazurem ;) Krata i kropki, które nie istnieją dla mnie w połączeniu, u Ciebie bronią się zwycięsko ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna sukienka! :) bardzo fajnie prezentuje się na niej asymetria, ale szkoda, że nie jest wykończona na dole.. jeżeli posiadasz maszynę, zaraz siadaj do niej :) to tylko 5 minut roboty, a wydaję mi się, że efekt będzie jeszcze lepszy ;)
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam, M ;)

    OdpowiedzUsuń