Cześć, mam na imię Iza. Mieszkam i pracuję w Białymstoku. Modą nie zajmuje się zawodowo, ale uwielbiam śledzić modowe trendy . Lubię wiedzieć co się dzieje na deskach światowego wybiegu. Kocham ludzi z pomysłem, którzy zwracają uwagę swoją oryginalnością w doborze dodatków, łączeniu kolorów, czy materiałów. Mam nadzieję, że zachęcę Was do częstych odwiedzin mojego bloga oraz komentowania postów :) Izka.

niedziela, 24 listopada 2013











Zdjęcia  -  Natalia Mojsa

Spodnie - Orsay
Bluzka - Set

9 komentarzy:

  1. swietne zdjecia, takie artystyczne, pdobaja mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy styl! Podoba mi się, oryginalnie :) Przy okazji wpadnij do mnie na bloga, trwa konkurs, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na Twojego bloga przypadkiem i zachwyciłam się Twoimi włosami!!! Masz kolor taki sam, jak ja, tylko ogólnie Twoje włosy są ładniejsze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa i oryginalna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że bardzo fajny i stylowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylizacja <3 Masz może ochotę na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany look;) Super;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń